دلم خواست يكمي حرف بزنم


گناه من عاشق شدن بودواشتباه من باتو بودن

 

بعضی چیزا تو زندگی مث اكسیژن می مونن
شاید گاهی ازشون غافل میشی
شاید بهشون توجه نداری
ولی اگه نباشن
می میری
مث موسیقی
مث كتاب
مت یه نفر
...

 

 

سلام عزیزم

خوبي ؟

خيلي وقته باهم حرف نزديم نه ؟

روزاي خوبو بدي داشتيم كه به هم نگفتيم اين مدت خيلي شادو خوب بودم

ولي امشب دنيا رو سرم خراب شده

مي دونم همش تقصير خودمه

نمي خوام باز گله كنم يا حرف از غمو غصه بزنم

فقط دلم خواست يكمي حرف بزنم

چرت بگم

 

 

                                                     عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیسوار بی کسعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات شما عزیزان:


نوشته شده در چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:46 توسط سوار بی کس| |


Power By: LoxBlog.Com